Ada en Gradus cruising de Méditerranée

Eerste reactie uit Barcelona!

Zo als afgesproken stond ik vanmorgen vroeg om 03.30 bij Pa en Ma op de stoep om ze naar schiphol te brengen. Ik had geroepen 03.30 zodat ik zeker wist dat we om 04.00 konden weg rijden. Echter pa en ma stonden met de jassen al aan en de koffers in de gang me op te wachten...ze hadden er duidelijk zin in!

Wink

Onderweg geen bijzonderheden en pa en moe keurig om 04.00 afgeleverd bij de vertrek hal 3. Nog even een plattegrondje van schiphol mee gegeven met wat incheck gegevens (Balie 17/18 Cate C11), Kus, kus , zwaai zwaai en weg zijn ze. Ik rijd snel weer terug om nog wat nodige uurtjes slaap in te halen.

10.00 met een kop koffie in de tuin maar eens pa's 06 proberen...'This mobile is not turned on' of te wel hij staat uit volgens een niet al te vrolijke damen aan de andere kant van de lijn...nee he..kom op nou pa zet dat ding aan.

14.15 uur we zitten in het H.bos van de zon te genieten als ...Bliep Bliep..Pong.. Ja zou het echt?...ja wel een SMS-je van Pa en Ma

'We zitten op het dek in de zon'

Tot zover de eerste berichten uit Barcelona!

Reacties

Reacties

Hans en Cindy

Super!! Ze konden dus lekker vroeg aan boord! Bedankt voor dit bericht Arne, we hebben de hele dag aan ze gedacht.
Er zullen nu wel wat uurtjes slaap ingehaald worden...:):)

Groetjes, Cindy

margje

Hey wat leuk!
http://www.nu.nl

linktext

margje

[URL]http://www.sitename.nl[/URL]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!